70årsfest

Datum 2009-11-15 | Tid 22:36:33
Har kommit hem från festen nu. Var riktigt trevligt med väldigt god mat och tårta, blev mätt iallafall. Träffade en del släktingar jag inte träffat på flera år vilket var roligt även om jag inte pratade så mycket med dem. Träffade även min systerson och han har livlig fantasi den, han fick för sig att han hade fångat mig och att vi träffade en drake som vi tillfångatog så den inte kunde ge sig iväg, haha :). Nu är det skönt att vara hemma igen!

Ser framemot imorgon då jag ska göra något jag verkligen velat göra länge nu men ni får inte veta förrän imorgon när allt är färdigt, lite spännande måste det vara ;). Annars imorgon ska jag plugga, litteraturseminariumet blev framskjutet eftersom det är många som inte har fått boken vi ska ha. Jag klagar inte på beslutet även om jag hämtade mina böcker idag, har annat som jag måste plugga också.

Nu ska jag snart sova hade jag tänkt mig och kanske att jag slipper hostan inatt för har inte varit så farligt idag :).

Sov gott och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: emma

jag har mest tagit det lugnt idag (: allt bra med dig annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0