Återigen hemma

Datum 2009-11-29 | Tid 21:12:04
Nu är vi hemma igen. Var himla trevligt med lite adventsfika faktiskt :). Träffade nytt folk vilket jag alltid gillar och givetvis åt vi de goda bakverken som vi sett framemot :). Vi hade tänkt se till att vara där strax efter tre men eftersom vi skulle ta buss visste vi inte när de gick och bussen som stod och väntade skulle först köra till Höör för att sedan via motorvägen köra till Lund. Anledningen var att bussen från Höör till Lund var full så när klockan var kvart över fyra var vi hemma hos våra vänner. Tog ungefär 1,5 timmar att komma därifrån och hem. Tågen gick inte och där kom ingen ersättningsbuss heller. Till slut kom vi fram till att vi kunde åka till Örtofta för att där ta buss till Eslöv för det var nog större chans att komma hem då. Bra beslut vi tog där för annars hade vi nog fått vänta länge i Lund.

Vi beställde pizza idag eftersom vi kom hem rätt sent och nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och se film, perfekt avslut på en söndag.

Imorgon är det skola igen, hela dagen minsann. Vi ska först prata om Luft och Väder sedan blir det lunch och litteraturseminarium och sedan är det slut på vårt fröförsök. Har inte hänt något med mitt frö men var väl för att det inte fick något solljus.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: hannah

ja vi får se :) pepparkaksdeg är sjukt gott xD olagligt gott ^^ Och så är det ju så onyttigt med :P Hehe. Har du haft en bra helg då? :)

2009-11-29 @ 22:03:58
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/
Postat av: jessica

okejokej så skoj! :d

2009-11-29 @ 22:16:25
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/
Postat av: emma

så mysigt (: hoppas du får det bra i skolan imorgon!

Postat av: Madde

GRATTIS tjejen! Du blev den som vann en länkning på min blogg och finns nu i mitt senaste inlägg på bloggen!(Jag lånade en bild på dig,hoppas det är okej?!) Kramar /M

2009-11-30 @ 10:25:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0