Dagen med två P

Datum 2009-11-17 | Tid 11:08:04
Denna dag kommer till största delen handla om två P. Det första är plugg och det andra är promenad. Har redan börjat plugga lite men är svårt att hitta riktigt bra svar på frågorna vi har. På fredag ska allt vara klart så har ganska gott om tid på mig, men hade varit skönt att få så mycket som möjligt gjort idag då jag har skola onsdag och torsdag.


Jag behöver dock bara plugga ekologi!


Lite senare blir det då dags för promenaden med M, är hyfsat fint väder så är bäst att passa på när det inte regnar. Har laddat batteriet till kameran så kan ta lite fina bilder förhoppningsvis. Ska även gå med stegräknare för att se hur långt vi gått och hur många kalorier jag förbrukat.

Vet inte vad mer som händer idag men tycker ändå att jag har ganska mycket att göra så jag tror nog denna dagsplanering blir lagom.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Leiden

ja visst var den är så sur på mig själv som inte köpte den när jag stod och höll i den i affären. Får hoppas att den finns kvar när lönen kommer nästa vecka.

2009-11-17 @ 15:11:49
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Okej, inte så konstigt om du inte kommer ihåg den eftersom den visades på tv under typ en hel kväll eller så bara.

2009-11-17 @ 15:37:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0