Finally!

Datum 2009-11-30 | Tid 17:34:04
Äntligen har resultatet kommit, dessvärre var det inget positivt men det är bara att göra om och göra bättre. Har tagit 3,5 veckor för att få veta. Oftast brukar man säga bättre sent än aldrig men denna gången tänker jag inte hålla med om det. Nu är det mycket som står på spel för att få allt att gå ihop. Det löser sig hoppas jag iallafall.

Pratade med min klasskompis innan och nu vet jag lite mer om vad det är för arbete som ska redovisas nästa fredag. Var inget stort men det ska göras och jag känner bara lättnad då det var med arbetslaget och inte enskilt då det är ont om tid.

Har bokat in ett besök till Nordvästra Skåne den 18e december, ska bli sjukt roligt att komma dit igen!

Ikväll blir det filmkväll i soffan, orkar inte göra så mycket annat. Måste ladda inför imorgon!

Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: LillaEgo

Vart ska du göra i nordvästra skåne? :O

2009-11-30 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0