Glaad

Datum 2009-11-26 | Tid 17:27:10
Ja, det är vad jag är. Idag skulle jag och mina två kompisar prata med någon ansvarig för klasskonstruktionen på skolan om att vi tre ville gå i samma klass nu det sista året och hon vi pratade med kunde såklart inte lova något och att det inte var säkert att det skulle bli de ursprungliga klasserna man kom till men hon skulle se om det gick att fixa. Vi skulle höra av oss om några veckor till henne för att se om hon visste något då. Nu ikväll ringer en av mina kompisar för då hade den här kvinnan letat upp Jessica för att säga att hon ordnat så att jag och Anita ska hamna i hennes klass. Är riktigt glad över det och nu ser jag verkligen fram emot att avsluta mina sidoämnen och ta mig ett steg närmre examen. Är riktigt tacksam att hon ordnade det så himla fort, trodde jag aldrig.

Vad som mer har hänt idag är inte mer spännande än att jag har läst lite i boken och nu precis slutade en film som jag och M såg. Typiskt mig att alltid vara så känslig, så fort någon dör eller det slutar på ett fint sätt så kommer tårarna rinnande på kinden. I detta fall var det dock en hund som dog men ändå kom tårarna. Kan bero på att jag tänkte mycket på när mamma och pappas hund dog för två år sedan, det var jobbigt.

Nu ska jag och M laga mat, blir soppa idag vet dock inte riktigt vilken men det får vi se. Senare är det Mammas pojkar som ska ses tillsammans med lite chips. Någon mer som tycker Mammas pojkar är kul?

Nu ska jag kika in hos er! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: emma

hehe okej :P ah det blir väl lussekattar här ibland också :P

2009-11-26 @ 18:40:57
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: jessica

nej verkligen inte, hon är sjukt vacker!:=

2009-11-26 @ 19:40:14
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0