Hostan är kvar

Datum 2009-11-14 | Tid 19:19:19
Har fortfarande världens hosta och det känns verkligen som att den river upp lungorna på en men förhoppningsvis går det över snart. Förutom det och att jag är trött så mår jag bra, det kunde ha varit så mycket värre.

Har nästan precis kommit hem från middagen hos svärföräldrarna, var trevligt där med god mat och så. Pratade om allt möjligt som vanligt ungefär. Bestämde faktiskt att vi inte skulle köpa julklappar till varandra i år. Skönt tycker jag då jag inte är gjord av pengar och jag har hela min släkt att tänka på. Får se hur detta ska lösas.




Såhär såg jag ut idag

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ahh ok, nej då var du nog inte född när de julkalendrarna gick eller så var du bara bebis..

=)

2009-11-14 @ 21:32:12
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: emma

har du haft en bra lördag sötnos? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0