Inte än

Datum 2009-11-27 | Tid 08:55:54
Har fortfarande inte fått något resultat över hur det gick på examinationen i förra kursen. Är sjukt irriterad över detta då det var tre veckor sedan vi lämnade in. De säger att läraren har 15 arbetsdagar på sig och det är den 16e arbetsdagen idag. Vad har läraren sysslat med? Jag hoppas verkligen att jag får veta idag för är jättejobbigt att gå och vänta, behöver man göra om eller komplettera vill man ju göra det så snart som möjligt. Hoppas det kommer upp idag annars vet jag inte vad jag gör.




Gick upp tidigt imorse för att kunna plugga lite innan allt annat händer. Har läst ytterliggare två kapitel men har många kvar, de tar aldrig slut känns det som. Ska snart väcka M och höra när han vill att vi ska åka. Ska bli skönt att få julklapparna klara så man slipper tänka på det för det är inte det lättaste att komma på till folk som har allt. Senare ikväll blir det julbak, myspys!

Fick ett fint litet brev igår, innehållet var en lönespecifikation från i somras. Konstigt då jag redan fått all lön jag ska ha men det visade sig att jag fått dryga 1000kr för lite. Alltid nice med mer pengar :).

Vad ska ni göra för roligt idag?

Kommentarer
Postat av: emma

ne jag fattar lixom inte =/ bara för att vi åkte bort en helg så förvann typ hur många som helst.. skittråkigt att blogga nu :( okej kramar

2009-11-27 @ 09:27:28
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

ja det hoppas jag me! för då jävlar ska jag blogga som aldrig förr :D

2009-11-27 @ 09:37:38
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

ja verkligen! speciellt när hon kan plocka ur allt och mamma måste plocka tillbaka allt i lådorna haha :)

2009-11-27 @ 11:59:12
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

då håller vi tummarna för att du ska få byta (: allt är bara bra idag tack! själv sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0