Julbak

Datum 2009-11-28 | Tid 10:12:39
Igår åkte jag till min underbara vän Sarah för lite julbak. Var riktigt kul och det var längesedan jag bakade. Vi gjorde knäck, chokladbollar och saffranskransar. Just saffranskransarna var roliga att göra då vi klippte dem och det har jag inte gjort sedan jag slutade gymnasiet för 2,5 år sedan. Sarah var så imponerad över att jag kunde det så bra och att det gick fort men tyckte inte det var något märkvärdigt. Hon var också duktig! Klockan gick oerhört fort och helt plötsligt var klockan nästan halv tolv. Kollade upp buss och tågtider och skulle ta tåget som gick 00.11 men eftersom den satans bussen var sen så missade jag tåget och fick sitta en timme och vänta på nästa tåg. Det var kallt!! Kvällen blev trots allt lyckad och imorgon ska jag och M till henne igen för att äta allt vi gjorde igår och lite till.

Just nu håller vi på och tvättar och rensar i vårt förråd, hur mycket skit kan man egentligen samla på sig? Senare ikväll ska vi åka till mamma och pappa för mamma fyller år. Förhoppningsvis hinner jag blogga innan vi sticker. Måste lägga ut två riktigt söta bilder sedan.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack detsamma tjejen! Låter som att du kommer få en fin dag! Kram /M

2009-11-28 @ 11:31:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, eller hur!



Om man ändå kunde & orkade baka. Skulle vara kul. Fast det är svårt, tråkigt, tar lång tid och blir smutsigt av mjöl överallt. :D

2009-11-28 @ 12:06:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

oh va mysigt med massa julbak! :)

2009-11-29 @ 09:47:13
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0