Kollektivtrafik och Idolteori

Datum 2009-11-29 | Tid 13:41:18
Visst är det bra att tåg och buss finns men det är lite irriterande med allt underhållsarbete som pågår lite överallt. Tågen verkar inte gå överhuvudtaget från Eslöv idag. Vi som ska till Lund men där ska väl då gå bussar hoppas jag men man vet aldrig med Skånetrafiken. Igår när vi skulle till Höör var där en massa tåg som var försenade, och vi skulle ta buss istället men bussen kör aldrig så blev ändå tåg. Tycker alltid det är rörigt och dålig information när det gäller sådant här. De får skärpa till sig lite tycker jag!!

Såg Idol idag istället eftersom jag inte var hemma i fredags. Nu har jag en liten teori om hur det kommer gå de två veckor som är kvar. Helst vill jag ju att alla ska vinna men det går inte. Nästa vecka tror jag att Calle får åka hem och att det blir Erik och Tove i finalen. Där kommer det nog bli väldigt jämnt men Erik kniper nog ändå första platsen. Detta är bara vad jag tror, jag kan ha rätt men också helt fel. Återstår att se.

Hur tror ni det kommer gå??


Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: hihi tack så jätte mkt :)

allt väl då ?

2009-11-29 @ 14:29:17
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: julia

hej!, allt bra med dig ? :) ha en bra första advent! :D

2009-11-29 @ 14:42:24
URL: http://blomgreen.blogg.se/
Postat av: hannah

jag tycker att tove ska ut nästa vecka, sedan vet jag inte vem jag tycker ska vinna :P Calle har ju utvecklats grymt mkt :D men erik är ju cokså bra :P

2009-11-29 @ 15:02:20
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/
Postat av: emma

idag ska jag hälsa på familjen och äta en massa haha (: vad ska du hitta på sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0