Ledig dag

Datum 2009-11-25 | Tid 07:27:20
Idag är jag ledig, eller inte egentligen måste ju plugga men jag behöver inte åka in till Malmö. Riktigt skönt är det. Nu när det är en ganska intensiv kurs så uppskattar jag dem skolfria riktigt mycket. Innan tog man dem för givet på något sätt då man absolut inte gick mer än max tre dagar i veckan samt att man nästan aldrig hade mer än 2-3h lektioner när man väl var där. Nu är det runt 3-4 dagar i skolan varav man är där 6-8h som det ska vara eftersom det är heltid jag pluggar men jag är absolut inte van vid det så därför är jag alltid så trött när jag väl kommer hem.

Dagens måsten:
Plugga
Städa
Tvätta



Såhär kanske jag ser ut när jag städar men vet inte. Kan be M ta en bild när jag gör det så kan ni få se hur mitt verkliga jag ser ut haha

Mamma ska komma i eftermiddag så måste se lite fint ut då. Innan dess ska jag hinna plugga lite, iallafall läsa ett kapitel så kan jag ta det andra när hon åkt hem igen.

Såg ni Desperate Housewives? Vem tror ni springer runt och stryper flickorna?

Jag har absolut ingen aning men jag trodde först det var Nick Bolen men jag vet inte, återstår väl att se.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: emma

ne han är ju sååå snygg ;)

tack va snäll du är ;D du får väl säga till om du vill ha en ny sen också! kram

2009-11-25 @ 10:08:15
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

jag tror att det är den nya housewifeyn, jag har redan glömt vad hon heter i serien. men hon från joey iaf (: hoppas du hinner med allt du ska göra idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0