Slut på helgen

Datum 2009-11-01 | Tid 15:25:00
Så var det snart slut på helgen igen. Tiden går så fruktansvärt snabbt men har haft en jätterolig helg iallafall. Haft besök från i fredags och för knappt en timme sedan åkte vår kompis hem igen. Vi har verkligen inte gjort alltför mycket utan mest kollat på film och tagit det lugnt. Väldigt skönt faktiskt. Har sett Drag me to hell, hyfsat bra och lite äcklig så inget man kollar på ensam direkt. Är nästan säker på att en tvåa kommer med tanke på hur den slutade.



Ska sitta och skriva lite på rapporten hade jag tänkt, på något sätt känner jag mig klar med första delen av den men vet också att lärarna säkert förväntar sig mer. Får se kommer nog på mer under tiden som jag skriver. Ska försöka bli klar imorgon eller senast tisdag. Beror på hur det går idag helt enkelt och hur mycket jag känner för att skriva. I vilket fall så är det på torsdag som den ska in och då måste det vara färdigt.

I veckan händer nog en del saker förutom det som rör skolan. Ska träffa lite kompisar på helt olika håll och så fyller farfar år så han ska firas, skönt man inte har något med skolan att göra då eftersom det är uppehåll tills nästa kurs börjar. Får fullt upp med andra ord.

Nu är det dags att börja skriva lite. Vi hörs kanske senare.

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: emma

jodå tack (: vad sysslar du med idag?

2009-11-01 @ 16:05:07
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Jo, den har jag redan sett. Den var helt okej.

2009-11-01 @ 18:43:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0