Snart helg

Datum 2009-11-20 | Tid 08:53:31
Om ett par timmar kan jag hålla helg :). Ska bli skönt men ska dock plugga lite tror jag men jag får se vad jag känner för. Slutar absolut senast 15.00 idag men tror nog vi kan gå tidigare om vi bara jobbar på lite. Kan tänka mig att alla andra också vill hem så tidigt som möjligt.

Ikväll blir det mys i soffan med Idol och något gott skulle jag tro. Hör ju fredagen till eller vad tycker ni? Annars har jag inget planerat i helgen förutom att jag kanske fixar någon julklapp, beror på om jag orkar åka in till Lund helt enkelt. Tycker bara det är grymt svårt att veta vad jag ska köpa till alla, jag är inte den rikaste (?) som gått i ett par skor heller ;).

Min egen önskelista ser ut såhär:
  • Presentkort på Gina Tricot
  • Gummistövlar
  • Regnkläder
  • Termobyxor
Haha, ganska tråkig men jag behöver sånt när jag ska vara ute med barnen på vintern och gummistövlar är bra om man ska ut i skogen när det är vått. I mitt blivande yrke kan man inte gå runt i alltför fina kläder.

Nu blir det lite varm Oboy!



Kommentarer
Postat av: Madde

Jadu.. Det är bra att "pinga" på bloggportalen, försöka hamna på framsidan på blogg.se och uppdatera rätt ofta. Det har fungerat för mig verkar det som :) Hoppas du får en riktigt bra dag tjejen! Kram /M

2009-11-20 @ 10:03:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: jessica

jaa det var skoj! :D

2009-11-20 @ 15:00:56
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0