Söndag

Datum 2009-11-29 | Tid 10:00:04
Var så trött igår när vi kom hem från mamma och pappa att jag inte orkade blogga. Vi hade det trevligt igår med god mat, tårta och mycket prat om allt möjligt. Alltid kul att träffa släkten, blir inte så många gånger om året men nu i november är det nästan varje helg då alla fyller år.

Idag står det adventsmys hos Sarah och NP på menyn. Ska bli riktigt roligt och äntligen får vi äta av det vi bakade i fredags. Denna gång åker vi inte hem så sent vilket innebär att jag slipper sitta på stationen och vänta en timme för det var inte roligt.

Vad ska ni ha för er idag?


Om ni vill får ni gärna låna en av mina katter i en vecka för hon är inte alls rolig. Springer runt och piper, skriker hela tiden. Hon löper. Nästa måndag ska hon kastreras och jag önskar bara att det var typ nu istället för hon är riktigt jobbig men hon slutar snart hoppas jag.



Salsa har krupit in i mattan.                      Nova gömmer sig under en kartong.




Kärlek på hög nivå.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fast det är ändå svårt att baka på något sätt.

Jag lagar hellre mat faktiskt. :P

Är ju ändå inte så mycket för sötsaker.



Så söta de är!

2009-11-29 @ 12:48:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0