Sovmorgon

Datum 2009-11-07 | Tid 09:54:57




Tog en riktig sovmorgon för att vara mig, vaknade strax innan nio. Inte dåligt, kanske jag börjar lära mig att inte vakna så tidigt ;). Nu gick jag ju och lade mig rätt så sent igår så beror nog på det.

Vet inte vad som händer idag, har ingenting planerat men efter några intensiva veckor i skolan med samtliga examinationer är det ganska skönt att bara vara utan att göra en massa. Har ändå gjort ganska mycket denna vecka, fikat ett antal gånger, varit på bio, hälsat på Marre på landet :). Får se om något dyker upp!

Imorgon ska vi till Höör för att fira min farfar som fyller år. Ska bli kul att träffa en del av släkten igen, inte sett de sedan bröllopet i augusti. Har ju hänt så mycket sedan dess. Jag har rest både inrikes och utrikes, sedan började ju skolan igen.

Vad händer
hos er idag?

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Tack:D Ja jag blev nöjd.=) Bara lite svårt att komma ihåg att jag är rödhårig, får en chock varje gång jag ser mig i spegeln^^

2009-11-07 @ 11:55:37
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0