Spontant och underbart

Datum 2009-11-03 | Tid 21:40:30
I eftermiddags åkte jag in till Lund för att möta upp Sarah för en trevlig fika. Gick till det underbara stället Coffee break och åt goda mackor. Satt och pratade om allt möjligt men mest om jobb och utbildning. Helt plötsligt bestämmer vi oss för att gå på bio. Gick bort till biografen och kollade efter någon trevlig film, hittade en som vi bestämde oss för trots att vi inte visste vad den handlade om. Det blev ett bra beslut för filmen var jättesöt och bra. Har även handlat lite kläder. Blev en ny sjal och ett långt linne som jag förvisso har två av men annan färg. Har haft en underbar eftermiddag/kväll. Tack Sarah!



Denna film såg vi, fantastiskt fin! Någon som sett?

Har som ni förstår inte hänt så mycket mer idag. Kan vara skönt när det inte händer alltför mycket heller.

Nu ska jag koppla av vid tvn.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: LillaEgo

Vilken fin klänning du har som pressbild. :) Du passar jättebra i den. <3

2009-11-04 @ 00:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0