Tråkigaste maträtten

Datum 2009-11-22 | Tid 17:29:30
Den absolut tråkigaste maträtten måste vara spaghetti och köttbullar, det är enkelt, vanligt och inte jättegott. Dessvärre ska vi ha det idag då vi inte kommer på något bättre som inte går fort. Vilken maträtt tycker ni är tråkigast?



Idag har jag haft både tur och otur. Oturen var att jag skulle äta pizzan som blev över sedan igår och jag hade värmt upp den i ugnen, lagt på en tallrik och ska bara sätta mig vid datorn. Istället för att ställa ner tallriken på skrivbordet och sedan dra ut stolen så gör jag det med en hand vilket resulterar i att jag råkar vinkla tallriken nedåt och pizzan åker ner på golvet. Alltså ingen pizza för mig idag. Suck, ibland blir jag så trött på mig själv! Turen kom tillbaka till mig senare då jag skulle ut och plocka löven, först var det meningen att jag skulle gå till Trollsjön för där finns skog med en massa löv men jag kom på att jag kunde ta löv från ett närmare ställe, nämligen en liten "park" som jag alltid går förbi när jag går till affären. Kommer inte alls så långt för på vår bakgård står där ett fint träd som då tappat sina löv och där ligger de fint på marken. Perfekt helt enkelt att inte behöva gå mer än utanför dörren. Skönt att turen vände!






Vad har ni haft för er denna regniga söndag?


Kommentarer
Postat av: sandra♥

sv: håller med:D

2009-11-22 @ 18:32:24
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: EMmelist

haha ja katter e ju som värst under julen. speciellt kattungar, i granen :D

2009-11-22 @ 20:43:44
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0