Utedag

Datum 2009-11-24 | Tid 07:29:51
Ja, idag ska vi på ytterliggare en utedag. I Fulltofta denna gång. Ska ändå bli ganska roligt för blir nog inte likadant som när vi var i Skrylle, är inte lika länge heller. Ska sluta klockan 14.00 om det nu kan stämma. Tycker nämligen denna kurs är lite rörig, mycket som ska göras och man har knappt någon tid, man ska hinna plugga på tentan som är om två veckor eller något. Ja, vi får se hur det går.

Snart får jag veta hur det gick på examinationen jag gjorde i förra kursen, är sjukt nervös inför det. På något sätt känns det som att jag klarat det men jag vågar inte vara helt säker. Jag hoppas det bästa för mig och de andra i mitt arbetslag.

Nu måste jag äta frukost, fixa till mig och packa väskan som ska med. Halv nio kör vi härifrån och det är snart.

Hörs när jag kommer hem igen :).

Adiós!

Kommentarer
Postat av: emma

ja verkligen, inte direkt så jag var borta länge heller så jag fröstår inte hur alla kan ha försvunnit.. jaja =/ skönt att du är kvar iallafall! hihi. kram

2009-11-24 @ 14:49:37
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0