En del avklarat

Datum 2009-10-02 | Tid 12:29:10
Nu har jag fått en del av alla saker jag hade att göra avklarade. Först gick jag till Synsam och gjorde min lilla undersökning sedan blev det att välja bågar. Var ganska svårt då jag gillade många men som sgat priset spelade en ganska stor roll för mig i detta fall så fick bli par nr ett då det blev billigast då jag bara behöver betala för glasen :). Nästa vecka är de nog färdiga, skönt att det går så snabbt. När jag väl blev klar gick jag och handlade inför festen imorgon, måste ju vara redo. Köpte ganska mycket men vi är tre stycken som delar på det :).

Nu ska jag snart åka till Höör en liten stund och fixa en sak, väl hemma igen blir det att städa lite. Fast jag tar nog lite imorgon bitti också. Jag som ändå går upp tidigt kan göra det då :).

Fick även kläderna jag beställt från GT. Går sjukt snabbt att få dem. Jag beställde kläderna i onsdags eftermiddag/kväll. Två dagar senare ligger ett paket från dem i hallen. Denna gången blev det tre enkla långa linne så jag kan ha enbart leggings under. Skönt att slippa jeansen :).

Kanske lägger upp ett recept ikväll. Vad tycks om det? Tror det blir något matigt nu, kan lätt bli för mycket av det söta ju.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0