Ny dag och nya tag

Datum 2009-10-13 | Tid 07:42:40
Först och främst ber jag om ursäkt för en dålig uppdatering igår. Igår var jag riktigt trött hela dagen och jag hade helt enkelt inte ork eller lust för att skriva här. Trots att jag var så trött fick jag gjort en massa saker. En ny sportbh blev köpt och sedan åkte jag till Höör för att fixa med min cykel som finns där. Det blev en ny sadel och jag trodde så mycket på att jag skulle få hem den men det är fortfarande lite som måste fixas, är inte så bra om däcket åker av när man cyklar =). Lite besviken är jag allt men hoppas pappa hittar skruvar som passar nu för kanske att jag kan ta hem den senare i veckan.

Idag är jag också otroligt trött. Förstår inte varför bara, har sovit ett antal timmar så borde vara utvilad men icke. Idag ska jag till skolan och träna på föreställningen sedan ska vi ha handledning så vi kan förfina alltihop. Annars vet jag inte vad som händer, kommer nog inte orka göra något när jag väl kommer hem men jag hoppas på att jag kan uppdatera här i alla fall.

Snart är det torsdag och det ser jag framemot, väldigt speciell dag då =). Kan ni gissa? En liten ledtråd är att det har med M att göra.

Ska försöka få i mig lite frukost nu så jag har någon energi överhuvudtaget, tror det kan behövas.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: tack detsamma tjejen!

2009-10-13 @ 08:15:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Linn

för mer användare tryck på länken ! http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=awordlinmusic :D jag fick 100 besökare på bara 1 par timmar !

2009-10-13 @ 10:08:53
URL: http://aworldinmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Yes jag följer dig :) Gör du då? :D

2009-10-13 @ 11:48:52
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0