Är det inte det ena så är det något annat

Datum 2009-09-09 | Tid 17:04:22
Japp, nu när magen börjar kännas bättre drar jag på mig en riktig förkylning. Typiskt, jag som inte orkar vara sjuk längre. Får hoppas förkylningen blir kortvarig helt enkelt.

Idag var jag i skolan och det var helt okej. Kul att några få matteuppgifter kan få så olika svar beroende på hur man väljer att lösa dem :). Blev en kortare dag än vad jag trodde då den ena läraren var sjuk och hennes del föll bort eftersom den andra läraren inte var riktigt insatt i hennes planering. Tråkigt på ett sätt men ändå skönt då jag inte mår helt bra. Nu är jag ledig tills måndag då vi förhoppningsvis ska besöka en förskoleklass för lite inspiration :)

Har inte så mycket mer att skriva, väntar på att maten ska bli färdig. Kyckling idag :).

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0