Höst

Datum 2009-09-13 | Tid 19:24:13
Nu har det nog blivit höst på allvar. Riktigt kallt idag och jag som inte har någon ordentlig höstjacka. Vinterjackan känns fortfarande för varm. Har kollat runt på lite olika sajter efter en jacka men inte hittat någon jag gillat. Någon som har ett bra tips?

För övrigt idag har vi varit hemma hos min syster. Alltid trevligt att komma dit. Min systerson är riktig busig och trotsåldern sitter i. Går väl över med tiden. Han har ju sina speciella idéer för sig :). Han blev glad för bilen jag gav honom och det är ju ett plus. När jag frågade om han skulle följa med mig hem så sa han ja men det är ju skola med mera imorgon så får vara till en annan dag. Hade en trevlig eftermiddag, är inte alltid man har det.

Imorgon vet jag inte vad som händer, ska egentligen besöka en förskoleklass men vet inte om vi får tag i någon annars blir det att läsa kurslitteratur vilket är lika viktigt men mycket tråkigare.

Ha en trevlig söndagskväll.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0