Lund

Datum 2009-09-08 | Tid 12:37:36
Åkte till Lund imorse för att vara på kvinnokliniken vid nio. När jag fick träffa en sjuksköterska blev det återigen några prover som jag redan lämnat ett antal gånger. Resultatet bör ju inte ha ändrats tycker man. Blev lite väntetid innan jag blev inkallad till doktorn. En kvinnlig var det vilket jag tycker är bra men hon hade en hyfsat ung kille med som skulle bli gynekolog så småningom. Aldrig någonsin har jag tyckt att en undersökning känns så dumt som den gjorde idag men det var nog för att han satt och tittade på plus att hon förklarade vad och hur hon gjorde. Allt såg i alla fall bra ut och det verkar inte vara något allvarligt fel på mig, som tur är.

När jag var klar där gick jag och M till stan för han ville köpa en jacka och han hittade en jättefin på H&M. Jag köpte även ett par nya svarta leggings, mina gamla är fulla med stora hål. Sedan gick vi och åt på Coffee Break, blev wraps med kyckling och bacon med currysås. Riktigt gott är det. Kändes konstigt att äta där med M då det brukade vara dit jag gick med tjejerna från klassen men det går inte längre då de snart flyttar upp till Gävle. Saknar dem riktigt mycket faktiskt men så är det. Life goes on!

Nu är jag bara hemma och tar det lugnt, ska även klicka hem en ny mobil hade jag tänkt. Ska bara bestämma färg först. Vad har ni för er idag?

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0