Onsdag

Datum 2009-09-16 | Tid 10:08:57
Idag har jag varit duktig minsann. Var ute och gick en hyfsat lång runda redan vid halv åtta imorse. Anledningen var att jag skulle försöka hitta den nya friskis och svettislokalen, är fortfarande inte riktigt säker på om det är där jag tror för jag hittade inget nummer på byggnaden och jag såg inte vad det stod på flaggorna heller då det var totalt vindstilla. Vill så gärna börja träna igen, får gå dit där en annan gång när det blåser lite mer helt enkelt.

Idag ska Salsa kastreras, stackars katt som inte får äta något idag men hon överlever nog. Eftersom det inte finns någon veterinär som är bra i Eslöv, vad jag vet så blir det i Höör. Jobbigt att behöva åka tåg och sedan hämta bilen hos mamma och pappa men så får det bli. Första gången Nova ska vara ensam också, annars har hon alltid haft Salsa som sällskap men hon klarar det säkert bra då hon vet hur man välter en lägenhet :).

Har till och med läst lite ur den andra boken, så har hunnit två kapitel redan men det finns typ 11 stycken. Får se hur mycket jag får läst tills imorgon, då det är dags för litteraturseminarium. Har blivit en mindre i arbetslaget, är inte säker men då vi inte hört något från en av tjejerna kan vi inte räkna med henne. Trots att vi försökt få tag i henne så svarar hon inte. Hon ska inte komma och tro att hon kan hoppa in när vi gjort halva arbetet för sådant gillar inte vi. Antingen är man med från början eller inte alls. Sedan kan man ju bli sjuk någon gång eller få annat förhinder men då kan man höra av sig, vilket hon inte gör.

Måste nog ha lite frukost nu, glömde köpa bröd igår så får nog bli filmjölk men det är gott det också :).

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0