Vilken dag

Datum 2009-09-30 | Tid 17:34:54
Har haft en helt okej dag idag. Dagen började med att jag gick ut på en morgonpromenad vid 7tiden. Gick i ungefär en timme. Faktiskt väldigt härligt och detta ska jag fortsätta med vid fint väder och de dagar då jag inte börjar 8.15 för då hinner jag inte. Åkte till skolan sedan och förvåntade mig inget speciellt egentligen men har aldrig haft så kul som jag hade idag. Gud, vad vi skrattade. Det var inget som var speciellt roligt men vi alla var nog lite trötta. Är svårt att berätta så att ni ska tycka det är roligt, för man var nästan tvungen att vara där för att förstå.

Nåja, vi sitter och pratar om att boka in tider för när vi ska träffas och bestämmer på tisdag. När jag föreslår runt tiotiden går alla med på det. Helt plötsligt säger D: Vi behöver ju inte bestämma någon exakt tid utan vi kan ju se vad som passar, helt allvarligt. J då som ser helt förskräckt ut protesterar lite och menar på att vi måste ha en tid och att vi precis bestämde vid tio. D förklarar då att det hon menade var att vi kan se när det passar att sluta för dagen. Vad var det som var roligt egentligen?

Detta var inte allt kul? som hände idag men tar inte upp mer då ni kommer tro att jag är totalt sinnessjuk eller liknande. För M tyckte inte det var roligt. Jag och min sjuka humor.

Annars idag har inget speciellt hänt. Kommer nog inte hända något heller men jag är glad för att det är onsdag i alla fall så jag är rätt på dagarna. Fick nämligen för mig att det var onsdag igår.

Hoppas ni haft en bra dag idag?

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0