1a april

Datum 2010-04-01 | Tid 08:37:33
Första april idag. Första gången jag skrev i min blogg var just denna dag förra året. Sedan dess har det hänt mycket. Jag har utvecklats som person otroligt mycket och det tack vare att jag satte mig själv i första hand angående en vänskap jag insåg inte var den vänskap jag ville ha. Jag trodde det skulle vara svårt att släppa taget då den här vänskapen hade funnits i åtta år. Något hände som gjorde det lätt för mig, jag hade kunnat välja att reda ut det och haft kvar vänskapen. Fast jag hade vetat att samma sak skulle hända förr eller senare så därför valde jag att strunta i det.

Idag är det fint väder igen - härligt! Det var det för ett år sedan också. Om glassbaren öppnat när jag kommer tillbaka till stan så ska jag köpa milkshake.



Är det någon av er läsare som följt mig sedan jag startade upp bloggen?


Nu ska jag hoppa in i duschen, läkaren väntar på mig idag. Jag hoppas jag kan få ett vettigt svar på min trötthet.

Vi hörs när jag kommer därifrån.

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

tyyp :) hehe! ja men det är skönt att rensa och fixa lite, iallafall efteråt :) händer nå kul i påsk då? :)

2010-04-01 @ 09:12:57
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0