4½ år

Datum 2010-04-16 | Tid 05:51:30
Godmorgon! Hoppas ni sovit gott inatt?

Ännu en dag då jag måste upp tidigt, är lite småjobbigt men jag vet ju hur kul jag kommer få när jag väl är där. Kan glädjas åt att det blir sovmorgon till helgen i alla fall. Vet inte riktigt vad som händer idag. Får se om de håller sig till det som de brukar göra på fredagarna eller om de har planerat om. Kan aldrig riktigt veta.

Glömde berätta att jag och Martin hade 4½ årsdag. Tiden har gått så fort snart är det fem år sedan vi blev tillsammans. Jag undrar när nästa steg som för mig är barn ska komma. Jag hoppas att det sker snart i alla fall.

I helgen åker Martin till sina föräldrar och lämnar mig ensam här, hur ska jag kunna sova utan honom.  Blir jobbigt men får gå såklart.

Måste fixa till mig nu, tåget går om en timme. Undrar hur vädret blir idag, tycker det ser ut att bli väldigt grått idag så man kanske skulle haft en regnjacka med sig. Min jacka som jag har nu tål inte regn för fem öre.

Vi hörs när jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0