Äntligen fredag

Datum 2010-04-30 | Tid 05:49:29
Idag är det äntligen fredag! För första gången på hur länge som helst så har jag den speciella fredagskänslan i mig. Om man inte har skola varje dag blir det lätt att man "glömmer bort" vilken dag det är. Ingen dag känns mer speciell vilket jag tycker är jättetråkigt.

Måste även säga att jag känner mig piggare idag än vad jag gjort resten av veckan. Ett gott tecken! Ska äta frukost om en stund och göra mig iordning. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Får se vad jag kan rota fram ur garderoben.

Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack tjejen, jag tror att det gick okej.. Men det är alltid svårt att säga tycker jag! Hoppas du får en fin valborgsmässoafton nu!! Kramar

2010-04-30 @ 11:50:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0