Bra dag

Datum 2010-04-02 | Tid 21:34:37
Då var man hemma igen, ganska skönt för jag är trött. Har haft en riktigt rolig dag och det var extra kul att få träffa Anton. Sötare unge finns inte! Fast det var inte förrän de skulle hem som det passade med pussar och kramar. ka passa honom någon gång sedan när min syster och hennes man ska på bio. Det bästa med kvällen har varit att vi fick ta bilen hem. Eftersom vi ska till Höör imorgon igen så var det inga problem. Längtar tills vi har jobb och bor lite bättre så att vi kan ha en egen bil. Börjar bli trött på tåg.

Nu ska jag kika in till er och sedan sova. Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: BRUDARNAFASHION

Fin blogg! ;)

2010-04-02 @ 21:42:30
URL: http://brudarnafashion.blogg.se/
Postat av: Madde

Låter som en fin dag! Hoppas morgondagen också blir fin för dig. Kramar

2010-04-02 @ 22:32:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0