En ordentlig genomgång

Datum 2010-04-01 | Tid 11:45:38
Nu är jag hemma från läkaren. Tog inte alls lång tid där borta. Först ställde hon tusen frågor om allt. Om jag hade några andra sjukdomar, åt mediciner och lite om min släkt. Sedan fick jag en ordentlig undersökning. Lyssnade på hjärta, lungor, kände mig på magen och tittade mig i öron och hals. Kollade även blodtrycket och puls. Allt såg bra ut. Sedan väntade blodprover, fyra rör tog de. Usch, så mycket blod! Nu ska de titta igenom det och se om där är någon vitaminbrist, de ska även kolla njurar och lever. Allt ska kollas! Tycker detta är jättebra, trodde först att hon bara skulle säga att jag ska fortsätta äta mina vitamintabletter men så var inte fallet. Nu ska jag dit om tre veckor för att berätta hur jag mår och så ska vi se vad proverna visade.

Idag ska vi hem till Martins föräldrar är ju påsk så plikten kallar haha. Blir säkert hur trevligt som helst.

Vad ska ni göra i påsk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0