Fredag

Datum 2010-04-16 | Tid 18:30:48
Vilken lång dag det varit idag. Först på praktiken hela dagen och jag stannade lite i Lund för att äta och handla lite. Ikväll kommer Martina och Camilla hit. Blir väl lite singstar och något gott att dricka. Får väl se vad kvällen har att bjuda på.

Gick som vanligt bra att praktisera. Känns som att de gillar mig och är nöjda med mig. Jag själv märker att jag är mycket säkrare nu än vad jag var när jag började min utbildning. Samtidigt tror jag också att barnens ålder har stor betydelse. När jag var i en fyra tyckte jag barnen var för stora men sexåringar är alldeles lagom.

Nu måste jag sätta lite fart. Måste dammsuga lite och hinna duscha innan de kommer.

Vi hörs lite senare eller imorgon. Jag hoppas jag kommer ha några bilder att visa er :).

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, våren är verkligen härlig :)

2010-04-16 @ 20:31:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0