Jag är så duktig

Datum 2010-04-08 | Tid 21:57:02
Känner mig riktigt duktig nu ikväll. Tränade på crosstrainern och slog tiden för programmet jag kör med lite mer än två minuter. Tog kanske i lite för mycket emellanåt för när jag slutade träna mådde jag lite illa men det känns bättre nu.

Såg Bella&Tyra show ikväll, bra som vanligt tycker jag. Fast jag förstår inte hur de vågade hålla både ormen och spindeln, jag hade dött innan han ens hunnit ta ut de ur sina terrarium. Fast jag skulle gärna vara provsmakare för en dag.

Nu ska jag snart sova, imorgon ska vi till Höör för att göra ett återbesök hos veterinären. Min katt som bor hos mina föräldrar bröt ju benet för någon vecka sedan. Stackars kise!



Milly! Min bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0