Måndag

Datum 2010-04-19 | Tid 05:50:07
Då var det en ny vecka igen. Tiden går så himla fort. Är bara denna vecka kvar sedan ger jag mig ut på en fyra veckor lång praktikperiod. Kan ju redan nu berätta att som ni säkert förstår blir det inte mycket bloggning på dessa veckor. Ska i alla fall försöka med tre gånger om dagen men kan inte lova någonting.

Idag ska jag ut på min tredje av fem fältdagar. Får se vad som händer där idag, man kan aldrig riktigt veta det. Barn är ju barn om man säger så.

Borde egentligen äta frukost men klarar inte av att äta såhär tidigt på morgonen. Får gå inom pressbyrån och köpa en bulle som jag kan äta på bussen.

Nu får jag göra mig iordning för tiden går. Vi hörs ikväll när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

tack! härligt :) jodå hela helgen har vart helt okej :)

2010-04-19 @ 10:08:22
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Vad synd, fast tar man disken direkt går det ju rätt fort. Värsta är att det sällan händer. :P

2010-04-19 @ 16:54:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0