Massa information

Datum 2010-04-06 | Tid 22:02:52
Vilken dag! Först en massa information om examensarbetet i två timmar sedan hem till min kompis för att skriva projektplanen. Väl där insåg vi att vi inte hade riktig koll på vilka delar som skulle skickas in till fredag. Satt mest och diskuterade en massa. Har i alla fall mailat kursledaren och frågat. Jag hoppas vi får svar imorgon. Jag har även suttit och kollat upp en del litteratur som kan vara relevant för oss.

Sedan jag kom hem har jag mest tagit det lugnt framför datorn och så har jag givetvis sett Desperate housewives.

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

jadu, gympa typ? :P min brorsas tvillingar som är 16 år tränar några tjejer/damer.. typ hinderbanor, kullerbyttor, löpning, tvälingar.. jättekul :)

2010-04-07 @ 09:20:58
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0