Ny hårfärg

Datum 2010-04-19 | Tid 19:44:16
Nu är jag hemma och har inget bättre för mig. När jag kom tillbaka till Eslöv gick jag till polisen för att hämta ut mitt nya IDkort och sedan gick jag inom Lindex. Köpte med mig en hårfärg och färgade håret när jag kom hem. Resultat får ni se när kameran är laddad så att jag kan lägga in bilder.

Lagade sedan mat och har nu ätit. Händer inte mer ikväll men ska upp tidigt även imorgon.

Gick bra på praktiken, inga större incidenter som hänt i alla fall inte under tiden jag var där.

Om vi inte hörs senare ikväll så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja snacka om att jag blev irriterad, ett ynka litet papper,suck!



Åh vad spännande med ny hårfärg :) Ska bli kul att se! Blev du nöjd? Kram

2010-04-19 @ 20:30:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0