Paranormal activity

Datum 2010-04-28 | Tid 21:57:10
Den här kvällen har inte varit så aktiv från min sida. Lade mig på soffan för att vila lite, somnar såklart. När jag väl vaknar sen har jag jättesvårt för att överhuvudtaget göra något. Som det kan vara ibland.

Hyrde film på Hemmakväll innan. Blev bland annat Paranormal activity, så den nu ikväll. Visst var den läskig men jag trodde den skulle vara värre. Antar det blir annorlunda när man ser den på bio. Har ni sett den?




Nu ska jag sova så gott det går efter denna film. Ska även försöka gå upp tidigare imorgon så att jag hinner skriva här.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0