Planerande

Datum 2010-04-25 | Tid 09:40:39
Har suttit nu på morgonen och skrivit berättelsen om Jätten Finn. Blev ganska långt även om jag förkortade lite. Ska läsa igenom den lite senare och se om jag kan ta bort lite till. Har även skrivit upp hur och när jag tänker lägga upp det men har lite kvar. Tur att det är planering imorgon så att jag kan gå igenom den tillsammans med resten av arbetslaget och höra vad de tycker.

Nu ska jag vara på praktiken i fyra veckor. Ska bli jätteroligt. Nu ska jag verkligen visa att jag kan. Ska komma på saker man kan göra på de olika lektionerna som de har. Hoppas att de tycker mina förslag är bra och att det går att genomföra.

Nu ska jag äta lite frukost.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0