Praktik

Datum 2010-04-14 | Tid 05:48:11
Aahh vad tidigt! Detta är till och med för tidigt för mig. Vaknade halv fem av en väldigt konstig dröm men på något sätt skulle vissa delar av den kunna vara verklighet. Var så himla trött då att jag inte orkade gå upp fem utan låg kvar till tio över. Då kände jag att jag måste upp för att hinna med.

Synd att jag inte fick praktik på ett närmre ställe. Då hade jag sluppit gå upp så tidigt. Jag kommer nog vakna till av den friska luften hoppas jag. Jag har ingen aning om vad som sker där ute idag men jag skulle tro att de håller på med temat som snart ska vara klart. Ska i vilket fall bli roligt att komma ut igen.

Nu måste jag göra mig klar men vi hörs ikväll när jag kommer hem.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du får en fin dag tjejen! Nu på förmiddagen/dagen ska jag plugga en hel del och sen på eftermiddagen blir det "modell för en dag". Kramar

2010-04-14 @ 09:07:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0