Så roligt!

Datum 2010-04-14 | Tid 16:51:18
Åhh det var så kul att komma ut till barnen igen. Har verkligen saknat både dem och personalen. Alla var så glada att se mig igen. Trivs som fisken i vattnet där och hade jag fått önska hade jag velat jobba i det arbetslaget när jag väl blir klar för det. Dagen gick så fort idag trots att jag själv inte höll i några lektioner. Det var tema hela dagen och då jag varit borta ett par veckor hade jag ingen aning om hur planeringen såg ut. Gick bra i alla fall, de verkar nöjda med mig och det är bra.

Lämnade in ett utdrag från belastningsregistret också så nu kan jag få vikariera där med. Ska faktiskt göra det redan imorgon. Härligt dels tjäna pengar och samtidigt göra det som är roligast i världen. Tror inte jag behöver förklara hur glad jag är!

Nu ska jag äta lite sedan ska jag följa med mamma och pappa till Lund.

Vi hörs förhoppningsvis lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0