Samma sak

Datum 2010-04-15 | Tid 21:58:17
Jag tror att ni alla vet vad jag kommer skriva. Känns som att jag skriver samma sak varje dag. Detta beror ju på att samma saker händer ett par dagar i rad. Jag ska i alla fall ta och sova. Är riktigt trött nu och jag har varit vaken sedan fyra och imorgon ska jag upp senast halv sex. Ska tillägga att jag inte gick upp fyra utan låg kvar till halv fem. Hade inte kunnat stiga upp senare för då hade jag inte hunnit med tåget.

Vi hörs förhoppningsvis imorgon bitti innan jag sticker. Om inte så hörs vi imorgon kväll när jag är hemma igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0