Sista lediga dagen

Datum 2010-04-12 | Tid 08:20:51
Sista lediga dagen för mig denna vecka om man bortser helgen som kommer. Har både skola och praktik så är mycket att göra.

Idag har jag en mängd olika saker jag måste fixa. Måste fixa nytt tågkort och mitt leg går ut nästa vecka så är nog dags att göra mig ett nytt. Synd att det ska kosta en massa pengar bara. Jag ska även läsa en uppsats på 60 sidor inför seminariet imorgon. Tycker det är lite synd att kursledarna inte valde en uppsats som rör det område jag skriver om i mitt exarbete. Jag kan ju inte få allt.

Förresten, solen skiner och det är molnfritt :). Idag ska jag inviga mina nya vita skor.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0