Slappt

Datum 2010-04-23 | Tid 15:35:16
Har varit dålig på att uppdatera idag fast att jag bara varit hemma. Är nämligen så att Martin haft datorn hela dagen och fixat med den. Istället har jag sett lite på tv, pratat i telefon och läst ut en bok. Ganska slappt och skönt måste jag säga. Denna vecka har varit intensiv så har bara varit skönt med en sådan här dag.

Blev ingen fika med min kompis så får se när det blir av.

Skulle gått och handlat idag men orkar inte. Vi får väl äta pizza eller något liknande idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0