Strålande dag

Datum 2010-04-07 | Tid 10:34:39
Hoppas allt är bra med er denna strålande dag?

Det är riktigt fint väder ute. Blå himmel och sol bättre än så kan det knappt bli. Kanske kunde varit lite varmare. Fast det går i alla fall på rätt håll nu.

Denna dag bjuder på en träff med Marielle, får se lite vad vi känner för att göra. Sedan ska jag nog åka in till skolan för att låna lite böcker till examensarbetet. Verkar inte som att det händer så mycket mer men det är nog mer än tillräckligt tror jag.


När vi skulle åka till Göteborg!

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, det känns verkligen skönt att ha det klart.

2010-04-07 @ 11:27:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

jodå superkul lite jobbigt bara ;P haha!

2010-04-07 @ 12:14:47
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0