Valborgsmässoafton

Datum 2010-04-30 | Tid 16:48:43
Då är det valborg idag som säkert ska firas av alla utom mig. Jag orkar verkligen inte hitta på något känner jag.

Har varit en lugn dag idag också. Skönt det tycker jag. Har haft en praktikant från åttan hos oss i två veckor och detta var hennes sista dag. Hon bjöd barnen på glass och vi i personalen fick en blomma och ett kort. Jag stod med på kortet så jag är väl en i personalen då haha. Lite känns det faktiskt så. Jag har varit där mycket och jag ska vara där ytterliggare i tre veckor. Fast just nu känner jag världens press eftersom hon gjort allt detta, vad måste då jag göra som har varit där mycket längre? Jaja, något blir det säkert.

Vad har ni för valborgsplaner?

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

åh jag håller med :) tänk om det kunde vara sol varje dag! haha, man kan ju önska!



igår var vi bara hemma och tog det lugnt eftersom jag börjar jobba 7 idag. vad gjorde du själv?:)

2010-05-01 @ 06:03:45
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0