100808

Datum 2010-08-08 | Tid 07:56:29
Godmorgon! Vilket härligt väder vi har idag. Regn och grått inte alls roligt. Jag som ska tillbringa dagen i Malmö utomhus. Hoppas det slutar regna till dess för är ett par timmar kvar. Ska ju träffa Jessica, ska verkligen bli roligt för vi hittar alltid på så mycket knäppa saker och denna dagen blir minst sagt lika knäpp.


Där var det i alla fall fint väder!

Jobbade igårkväll och det gick väl bra. Blev bara lite trött och irriterad på dem jag jobbade med men så är det ibland.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

åh va fin nya designen är, allt bra?



ja visst var sängarna från ikea söta, alltid roligt med lite färg! :)

2010-08-08 @ 09:31:00
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0