Dagens i-landsproblem

Datum 2010-08-23 | Tid 09:53:21
Det värsta plagget jag vet är givetvis det plagg som en kvinna verkligen behöver nämligen bhar. Jag tycker de är obekväma, jobbiga att ta på sig och speciellt också efter man duschat. Jag hittar heller aldrig några snygga utan det får bli vanliga, enkla vita eller svarta. Detta bara för att jag råkar ha 75DD. Varför kan de inte tillverka sockersöta bhar till oss med stor byst. De som jag tycker är fina går bara upp i kupa C. Täcker knappt halva mina ju.

Någon mer än jag som har det problemet?




En sån här kan jag inte ha men den är så fin!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag håller med dig om att det där med BH:ar är sjukt tråkigt och jobbigt. Känns nästan som att man blir straffad för att man råkar ha stora bröst :/

2010-08-23 @ 10:11:48
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

jag håller också med, skittråkigt att hitta en bh som är snygg och sitter bra! :(

2010-08-24 @ 14:19:09
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0