Ettårig bröllopsdag

Datum 2010-08-22 | Tid 08:11:41
Idag är det inget fint väder alls. Kommer med all sannolikhet att regna idag. Jag som ville ut och gå en runda i och med att jag inte kan använda crosstrainern då det låter konstigt när man trampar och vi vill inte förvärra det. Martin ska titta på den när han får hem rätt verktyg som hans pappa ska skicka på posten.

Verkar som att det blir en lugn dag med ännu mer litteraturläsning. Känner inte alls för det men måste göras så att jag får in teorierna med. Fast jag tycker mina aktiviteter är bra så hoppas jag att jag får godkänt denna gång. Måste bara fråga läraren hur man ska göra vid referenser för jag kan omöjligt hålla reda på vad som står i vilken bok och vem författaren är samt vilket årtal boken är ifrån. Hoppas han inte är så petig med det.

Passar på att säga grattis till min syster och hennes man som varit gifta ett år idag!



En bild från vigseln. Klänningen var så fin!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Haha, nej. Kräftor är inte vidare gott alls. :P



Vilken fin klänning!

2010-08-22 @ 11:34:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ska du snart planera bröllop? :P

2010-08-22 @ 13:47:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Förstår det. Vill jag också :)

2010-08-22 @ 14:57:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0