Fredagsmys

Datum 2010-08-20 | Tid 17:40:23
Martin lagar mat och jag sitter och slappar, så det ska vara va?  Nej, skämt och sido jag har diskat och gjort pizzasallad samt att det var jag som lagade maten igår och förrgår. Tycker allt att det var hans tur att laga maten idag. Idag ska vi äta upp pannbiffarna som han gjorde i förrgår de är försvinnande goda.

Var ute och gick en runda innan. Var riktigt varmt ute så jag ångrade lite att jag hade mina mysbyxor på. Gick inom affären på hemvägen och handlade lite. Martin var tvungen att gå till Ö&B för att köpa chips, de hade 500gram för fem kronor. Synd bara att jag inte äter sådant längre.

Har ingen speciellt planerat för kvällen så blir nog att mysa framför tvn. Se om där går något bra annars ser jag Sex and the city.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0