Fyra år, tio månader

Datum 2010-08-15 | Tid 08:08:46
Idag har jag och Martin varit tillsammans i fyra år och tio månader. Var har de åren tagit vägen? För fyra år sedan hade vi precis träffats och det var ingen självklarhet att vi skulle bli tillsammans. Jo, för mig var det det för jag visste att jag ville ha honom men han visste inte haha. Jag tror dock att det var bra att Martin inte var som jag och gick för fort fram. På så sätt hann vi lära känna varandra och kärleken växte sig starkare på de två månader det tog honom att bestämma sig. Jag är en sådan som alltid blir kär jättesnabbt men eftersom inga andra förhållande har fungerat då det gått för fort fram så tror jag på mitt och Martins förhållande ännu mer.


Haha, detta är Martin mer än så får ni inte se av honom eftersom han
inte vill visa sig här!



Jag en höstdag i parken!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

grattis till er (:

2010-08-15 @ 12:41:55
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0