Gamla bilder

Datum 2010-08-01 | Tid 10:05:41
Sitter med laptopen nu. Har inte gjort det på evigheter, anledningen var att jag ville kolla bilderna som fanns här. Tyvärr hittade jag inte det jag sökte. Jag förstår inte varför jag inte tog kort på Nova när hon var riktigt liten. Jag har massa på Milly (katten som numera bor hos mina föräldrar) och på Salsa. Jaja, så kan det vara.

Jag har fått undan disken som väl är. Är så skönt när det blir gjort. Ska få Martin till att dammsuga idag. Om jag är och jobbar kan han minsann göra någon nytta.

Händer inte så mycket mer innan jag ska till jobbet. Måste hitta något att ha på mig så att jag kan duscha.



Denna bild är från mars 2009! Tyckte den blev ganska bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: sofia

Okejj:)

2010-08-01 @ 12:35:21
URL: http://soffiiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0