Höst

Datum 2010-08-25 | Tid 09:44:34
Det är bara att inse. Sommaren är förbi och hösten tar vid istället. Hela denna vecka har det regnat och blåst och jag tycker det är så tråkigt. Inte blir det bättre av att man måste stanna hemma och plugga på en tenta fast å andra sidan så har jag inga pengar att göra något för ändå. Nu vill jag ha den 27e!

Loggade in på min internetbank idag för att se om jag kunde se något om framtida insättningar. Det kunde jag och jag blev smått överraskad när jag såg att jag får lite mer i lön än vad jag trodde. Det är lycka! Nästa vecka kommer förmodligen csnpengarna med. Tycker det är så tråkigt att nästan allt styrs av pengar. Många säger att man inte blir lyckligare av pengar men det är klart man blir på något sätt. Det är ingen som tycker om att inte kunna göra något eftersom allt idag kostar pengar. Jag blir lycklig av pengar så är det bara :).



Blir du lycklig av pengar?

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

kul! lägg till mig så lägger jag till dig

2010-08-25 @ 10:55:18
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, tyvärr är det alltid andra som ställer in när man själv är beredd och ofta kan det ju hända när man precis ska ut genom dörren. :S



Lite mer pengar skulle ju underlätta faktiskt, så viss lycka ger de nog. :)

2010-08-25 @ 11:06:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: MADDES

Tack tjejen, det blir nog att bädda ner sig. Pratade precis i telefon med en försäljare och jag kunde knappt svara på hennes frågor för att rösten svek,haha :p Vad är det för tenta du ska göra om? Kram

2010-08-25 @ 11:18:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MADDES

Okej, lycka till tjejen det där klarar du ska du se!!

2010-08-25 @ 11:24:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0